Autoevaluare saptamana 1

                                Unde vă situaţi pe o scală de la 1 la 6?

                   A învăţa să înveţi
Începător                   În plină dezvoltare                 Foarte activ/ă
1
2
3
4
5
6
Demonstrează o atitudine pasivă faţă de învăţare, aşteptând, mai degrabă, să i se impună obiective, criterii şi planuri, decât să le formuleze singur/ă. Renunţă uşor atunci când lucrurile par dificile sau neclare. Aşteaptă, mai curând, să i se „ofere” cunoştinţe, decât să încerce să le descopere sau să le creeze. Teama de a face greşeli sau de a se face de râs îl/o împiedică să acţioneze.
Demonstrează o atitudine pro-activă faţă de învăţare, exprimând şi modificând obiective, criterii şi planuri de viitor. Apreciază provocările şi necunoscutul şi nu renunţă atunci când lucrurile par dificile sau nesigure. Îşi explorează propriile puncte forte şi puncte slabe, folosindu-se de acestea pentru a genera cunoştinţe atât despre conţinut, cât şi despre procesul de cunoaştere a conţinutului.

                   Crearea portofoliului de învăţare
Începător                         În plină dezvoltare                  Foarte activ/ă
1
2
3
4
5
6
Demonstrează numai o înţelegere superficială a calităţii de instrument permanent de învăţare pe care o posedă portofoliul. Consideră portofoliul ca fiind o activitate în plus, care va trebui efectuată ori finalizată. Are tendinţa de a amâna constituirea portofoliului până la termenul limită impus.
Foloseşte în mod creativ portofoliul, manevrându-l ca pe o strategie personală de învăţare. Pune în practică ceva mai mult decât sugestiile de portofoliu primite la curs. Manifestă interes în explorarea diverselor posibilităţi de prezentare a portofoliului. Recunoaşte beneficiile pe termen lung ale portofoliului.

                          Participarea la o comunitate de învăţare
Începător…………......În plină dezvoltare……….Foarte activ/ă
1
2
3
4
5
6
Manifestă mai mult interes pentru îndeplinirea unor sarcini decât pentru învăţarea prin intermediul colegilor şi a contextelor acestora. Nu pare a fi conştient de impactul propriilor acţiuni (sau al neimplicării sale în acţiuni) asupra celorlalţi.
Sprijină, clarifică şi acţionează ca un prieten obiectiv al colegilor, căutând oportunităţi de implicare a persoanelor care ar putea întâmpina dificultăţi.