duminică, 5 iunie 2011

Premiul de excelenta


Doamnelor si domnilor, stimat auditoriu,
In urma cu 10 ani am analizat situatia nu tocmai imbucuratoare de la nivelul scolii noastre si nu am fost deloc multumiti de ceea ce am constatat: scoala noastra risca sa devina un spatiu nesigur dominat de violenta manifestata atat intre  elevi cat si intre profesori – parinti - elevi. Nu ne-am multumit cu acea constatare. Am decis sa luam masuri desi parea a fi o lupta gen David (Scoala) –Goliat (violenta scolara). Am incercat in acesti 10 ani nenumarate proiecte, programe pentru a combate acest „virus”. In timp s-au cernut cele  care si-au dovedit eficienta prin rezultatele inregistrate in urma aplicarii lor. Privind in urma nu mai avem nici o indoiala ca reusita noastra se datoreaza:
  1. Increderii in noi si in finalitatea programelor derulate;
  2. Realizarii de parteneriate cu alte institutii abilitate in combaterea violentei (Politia, Jandarmeria, CPCA, Biserica, Directia de Cultura, Directia pentru tineret si sport, ONG-uri, etc) si sustinerii pe care am avut-o din partea acestora;
  3. Participarii efective a partenerilor nostrii esentiali: elevii si familiile acestora
In toate activitatile derulate am urmarit promovarea unor  valori profund umane: dragostea, toleranta, respectul, diversitatea, generozitatea, cooperarea. Pentru ca acestea sa nu ramana vorbe goale, elevii si parintii acestora au fost provocati permanent in a manifesta comportamente purtatoare ale acestor valori si au fost recompensati pe masura. Au primit in schimb: dragoste, acceptare, recunoastere a meritelor, apreciere, prietenie, intelegere, bucurie.
Cheia succesului nostru este lucrul in echipa. De aceea doresc sa multumesc colegilor mei prezenti azi aici si celor care ni s-au alaturat pe drum, institutiilor partenere (Politie, Jandarmerie, CPCA, Biserica, Directia de Cultura, Directia pentru tineret si sport), parintilor care ne-au acordat tot sprijinul lor, ONG-urilor cu care am lucrat impreuna, personalitatilor care au oferit un exemplu pozitiv si speranta copiilor nostri.
Va multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu