Autoevaluare saptamana 4


AUTOEVALUARE

                              Unde vă situaţi pe o scală de la l la 6
                               Gândire strategică şi sprijin acordat colegilor 
                              pentru formularea unui plan de activităţi.
Începător       In plină dezvoltare      Foarte activ/ă

1
2
3
4
5
6
Are un rol pasiv în formularea întrebărilor care i-ar putea ajuta pe colegi să înceapă formularea unor strategii sau planuri de acţiune. Inţelege superficial unitatea de lectură.

Pune întrebâri serioase şi edificatoare care îi ajută pe colegi să înceapă să elaboreze strategii şi planuri de acţiune în domeniul prevenirii şi combaterii violenţei în şcoală. Inţelege în detaliu problemele prezentate în unitatea de lectură şi îi sprijină pe colegi atunci când aceştia întâmpină dificultăţi.
                                            Crearea portofoliului de învăţare
Începător           In plină dezvoltare       Foarte activ/ă
1
2
3
4
5
6
Demonstrează numai o înţelegere superficială a calităţii de instrument permanent de învăţare pe care o posedă portofoliul. Consideră portofoliul ca fiind o activitate în plus, care va trebui efectuată ori finalizată. Are tendinţa de a amâna constituirea portofoliului până la termenul limită impus.

Foloseşte în mod creativ portofoliul, manevrându-l ca pe o strategie personală de învăţare. Pune în practică ceva mai mult decât sugestiile de  portofoliu primite la curs. Manifestă interes în explorarea diverselor posibilităţi de prezentare a portofoliului. Recunoaşte beneficiile pe termen lung ale portofoliului.

                               Crearea unei viziuni

Începtor          In plină dezvoltare        Foarte activ/ă
1
2
3
4
5
6
Nu este foarte interesat de crearea unei viziuni. Are dificultăţi în realizarea unei proiecţii cu privire la viitor. Este reticent în realizarea acestei activităţi deoarece nu identifică valenţele explorării pozitive în învăţare.

Se angajează cu optimist în realizarea unei viziuni. Inţelege rolul elaborării unei viziuni pentru schimbarea culturii şcolare. Abordează proactiv procesul de învăţare şi punere în practică a informaţiilor dobândite prin crearea unei viziuni şi încearcă să-i stimuleze pe colegi în acest sens. Dă dovadă de spirit creativ, originalitate şi capacitate de proiecţie în viitor.