AUTOEVALUARE
Unde vă situaţi pe o scală de la 1 la 6?
Reflecţii asupra experiențelor proprii sau asupra celor relatate de către colegi
Începător/oare În dezvoltare Activ/ă | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nu este foarte interesat/ă să îşi împărtăşească propriile expriențe şi ar putea avea probleme în a realiza care sunt legăturile între ele. Activităţile sunt efectuate ca scopuri în sine, nu ca un proces de îmbunătăţire a cunoştinţelor legate de o abordare strategică a violenței în școală. | Are atât abilităţi descriptive, cât şi analitice atunci când scrie şi comentează intervențiile altor colegi. Pune întrebări de suport şi la obiect colegilor, ceea ce demonstrează că înţelege cum se poate implementa o abordare strategică a violenței în școală.. |
Lectură şi creaţie
Începător/oare În dezvoltare Activ/ă | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Are probleme în elaborarea unor argumente și contrargumente pornind de la o moțiune dată. | Poate elabora argumente și contraargumente, valorificând cu succes informațiile cuprinse în unitatea de lectură, dar și propria experiență. |
Explorarea spațiului de învățare
Începător/oare În dezvoltare Activ/ă | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Amână explorarea spațiului de învăţare sau îl analizează superficial. Nu este curios să exploreze diferitele resurse sau să consulte forumurile formare sau informale sugerate de colegi sau facilitatori. | Explorează spațiul de învățare și găsește cu ușurință informațiile de care are nevoie. Participă activ atât la forumurile tematice, cât și la cele informale. Pune întrebări pentru a ajuta la înţelegerea spațiului de învățare şi a facilităţilor oferite de acesta, îndemnându-i pe colegi să procedeze la fel. |